.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Eternity The Last Unicorn PC-CODEX

دانلود بازی Eternity The Last Unicorn برای کامپیوتر – نسخه CODEX

Eternity: The Last Unicorn یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که از افسانه ی نورس با مکانیزم های بازی های کلاسیک بهره برده تا بتوانید حس نوستالژیک را به گیمرها القا کند. شما در نقش Aurehen خواهید بود که الف جوانی است که می خواهد آخرین Unicorn را آزاد کند. این موجود توسط ساحره ها تسخیر و طلسم شده است. شما باید در مکان های گوناگون سفر کنید، کاراکترهای فانتزی را ملاقات کرده و از جاودانگی Elven محافظت کنید. بازی Eternity The Last Unicorn اثری از استودیو Void Studios می باشد که با انتقادات بسیار شدید و نمرات بسیار پایین از سوی گیمرها، در شبکه استیم منتشر شده است.

شما باید اسلحه خود را آپگرید کنید، مهارت های جدید کسب نمایید و در گیم پلی بازی پیشرفت کنید. بازی از یک دوربین ثابت بهره مند می باشد که بیشتر در بازی های قدیمی استفاده می شده و یادآور عناوین کلاسیک هم سبک خود است. شما با پیشروی در محیط بازی می توانید آیتم های جدید و قدرتمندی را امتحان کنید و آن ها را تجربه نمایید. دو کاراکتر Aurehen و Bior در اختیار شما قرار دارد. اولین کاراکتر یک الف است و دومین کاراکتر یک وایکینگ! هرکدام دارای پیش زمینه ی منحصر به فرد خود و توانایی های ویژه ای هستند. بیش از ۱۲ساعت گیم پلی در بازی Eternity The Last Unicorn گنجانده شده است و موسیقی متن بازی برگرفته از عناوین کلاسیک و فانتزی دنیای Eternity است.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلودبازی کامپیوتر PC , دانلود بازی Eternity The Last Unicorn برای کامپیوتر – نسخه CODEX , ,
:: برچسب‌ها: Eternity The Last Unicorn , پیش نمایش بازی Eternity The Last Unicorn , دانلود Eternity The Last Unicorn , دانلود آخرین آپدیت بازی Eternity The Last Unicorn , دانلود بازی Eternity The Last Unicorn , دانلود بازی Eternity The Last Unicorn ریپک FitGirl , دانلود بازی Eternity The Last Unicorn کرک CODEX , دانلود جدیدترین آپدیت بازی Eternity The Last Unicorn , دانلود فیت گرل بازی Eternity The Last Unicorn , دانلود نسخه فشرده بازی Eternity The Last Unicorn , دانلود نسخه کامل بازی Eternity The Last Unicorn , مشاهده تریلر بازی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 916
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : amin
ت : شنبه 18 اسفند 1397

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی